Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Consumption, Media and the Global South

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Consumption, Media and the Global South Mehita Iqani
Kod Libristo: 09380345
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN, październik 2015
What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in medi... Cały opis
? points 154 b
262.66
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Magica Italia / Miękka
common.buy 70.66
TOP
Lightlark Alex Aster / Twarda
common.buy 62.45
TOP
Time Series Analysis and Its Applications Robert H. Shumway / Miękka
common.buy 493.29
Jazz, Rags & Blues 3 Martha Mier / Książka
common.buy 35.43
Koreatown Deuki Hong / Twarda
common.buy 104.20
WHO Expert Committee on Malaria World Health Organization / Miękka
common.buy 83.28
Con vivencias de España II Blanco Samos / Miękka
common.buy 99.59
Architectonics of Theatricality Ivaylo Alexandroff / Miękka
common.buy 315.91
Management Made Easy Steve Holt / Miękka
common.buy 74.37
Belastungen im Lehrerberuf Anne Urbutt / Miękka
common.buy 248.04

What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? Consumption, Media and the Global South presents original research examining key themes in the ways in which consumption in the global south - by elites, the middle classes, and the poor - is discursively constructed in media texts. With the global triumph of capitalist economies and neoliberal values, consumption is increasingly viewed by populations in the global south as both a right to which they are denied access, and once accessed as evidence of an improved life. The ways in which this debate plays out on the stage of the media is an important element of the picture. This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.

Informacje o książce

Pełna nazwa Consumption, Media and the Global South
Autor Mehita Iqani
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 235
EAN 9781137390127
ISBN 1137390123
Kod Libristo 09380345
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN
Waga 430
Wymiary 223 x 145 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo