Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Contemporary Latina/o Media

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Contemporary Latina/o Media
Kod Libristo: 08013673
Wydawnictwo NEW YORK UNIVERSITY PRESS, wrzesień 2014
Just ten years ago, discussions of Latina/o media could be safely reduced to a handful of TV channel... Cały opis
? points 91 b
155.07
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Miękka
common.buy 72.94
Agile 2 - The Next Iteration of Agile Cliff Berg / Miękka
common.buy 103.88
Zapowiedź
Caillou: The Road Trip Carine Laforest / Miękka
common.buy 21.74
Zapowiedź
Vamps: Our Story Vamps The / Twarda
common.buy 70.95
Dragon on the Doorstep Stella Blackstone / Miękka
common.buy 37.91
Hellboy Peter Amundson / Blu-ray
common.buy 51.68
Radical Uncertainty John Kay / Miękka
common.buy 55.28
Maritime Economics 3e Martin Stopford / Miękka
common.buy 342.29
Performing Rites Frith / Miękka
common.buy 176.73
Kultivierungshypothese George Gerbners Paul Eschenhagen / Miękka
common.buy 152.88
Organ Shortage Anne-Maree FarrellDavid PriceMuireann Quigley / Twarda
common.buy 592.38

Just ten years ago, discussions of Latina/o media could be safely reduced to a handful of TV channels, dominated by Univision and Telemundo. Today, dramatic changes in the global political economy have resulted in an unprecedented rise in major new media ventures for Latinos as everyone seems to want a piece of the Latina/o media market. While current scholarship on Latina/o media have mostly revolved around important issues of representation and stereotypes, this approach does not provide the entire story. In Contemporary Latina/o Media, Arlene Davila and Yeidy M. Rivero bring together an impressive range of leading scholars to move beyond analyses of media representations, going behind the scenes to explore issues of production, circulation, consumption, and political economy that affect Latina/o mass media. Working across the disciplines of Latina/o media, cultural studies, and communication, the contributors examine how Latinos are being affected both by the continued Latin Americanization of genres, products, and audiences, as well as by the whitewashing of "mainstream" Hollywood media where Latinos have been consistently bypassed. While focusing on Spanish-language television and radio, the essays also touch on the state of Latinos in prime-time television and in digital and alternative media. Using a transnational approach, the volume as a whole explores the ownership, importation, and circulation of talent and content from Latin America, placing the dynamics of the global political economy and cultural politics in the foreground of contemporary analysis of Latina/o media.

Informacje o książce

Pełna nazwa Contemporary Latina/o Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 368
EAN 9781479860586
ISBN 1479860581
Kod Libristo 08013673
Waga 499
Wymiary 152 x 229 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo