Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Controlling marketingowy a controlling strategiczny

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka Controlling marketingowy a controlling strategiczny Dariusz Adrianowski
Kod Libristo: 12627348
Wydawnictwo Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy, lipiec 2013
Ksiazka porusza tematyke zwiazana z controllingiem i narzedziami przez niego wykorzystywanymi oraz w... Cały opis
? points 126 b
214.46
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Controlling with SAP S/4HANA Stefan Walz / Twarda
common.buy 276.20
Company Controlling Annamaria Behúnová / Miękka
common.buy 518.74
Rachunkowość zarządcza i controlling Dobija Mieczysław / Miękka
common.buy 87.98
Nematode-Plant Interactions and Controlling Infection Rehab Yasin Ghareeb / Twarda
common.buy 1 143.32

Ksiazka porusza tematyke zwiazana z controllingiem i narzedziami przez niego wykorzystywanymi oraz wskazuje silne zaleznosci miedzy dwoma rodzajami controllingu: strategicznym i dzialalnosci marketingowej. Praca w sposób usystematyzowany charakteryzuje definicje oraz zalozenia i zasady controllingu. Skupiono sie w niej równiez na dokladnym przedstawieniu narzedzi wykorzystywanych w controllingu, szczególnie instrumentów strategicznych i marketingowych. Z rozwazan teoretycznych zawartych w pracy wynika, ze w literaturze przedmiotu nie ma jednej zgodnej definicji pojecia controllingu, autorzy definiuja go na wiele sposobów, co spowodowane jest zróznicowanym umieszczeniem go wzgledem tradycyjnych funkcji zarzadzania. Ponadto, narzedzia controllingu strategicznego i dzialalnosci marketingowej naleza do tej samej kategorii, czesto oba rodzaje controllingu wykorzystuja do badan te same narzedzia. Dlatego tez specyfika controllingu marketingowego i strategicznego wskazuje na podobny obszar zainteresowan w funkcjonowaniu przedsiebiorstwa oraz duzy wplyw dzialalnosci marketingowej na wyznaczanie i realizacje jego strategii. Controlling ma szczególne zastosowanie w wyznaczaniu i realizacji strategii przedsiebiorstwa, na która wplyw maja jego podstawowe obszary dzialalnosci.

Informacje o książce

Pełna nazwa Controlling marketingowy a controlling strategiczny
Język Polski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 148
EAN 9783639890327
ISBN 3639890329
Kod Libristo 12627348
Waga 237
Wymiary 150 x 220 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo