Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej Magdalena Jaworowicz
Kod Libristo: 12942551
Wydawnictwo Difin, grudzień 2014
Publikacja laczy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podrecznik akademicki, ktory pozwoli zdobyc... Cały opis
? points 33 b
54.77
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Balladyna Słowacki Juliusz / Miękka
common.buy 12.21
TOP
Krowa brahman L / Zabawka
common.buy 19.10
New English Adventure PL Starter Pupil's Book Cristiana Bruni / Miękka
common.buy 49.55
Kinesiotaping Emilia Mikolajewska / Miękka
common.buy 60.38
Záhadné miesta 3. diel Ján Lacika / Miękka
common.buy 55.56
Pies rasy bullterier M / Miękka
common.buy 12.90
Kura / Zabawka
common.buy 9.55
Jezyk norweski dla Polakow Elwira Pajak / Twarda
common.buy 63.93
Puzzle 3D Psi patrol / Zabawka
common.buy 56.74
Matematyka wokół nas 6 Podręcznik Lewicka Helena / Miękka
common.buy 35.06
Propustka do pekel Divokej Bill / binding.
common.buy 62.65

Publikacja laczy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podrecznik akademicki, ktory pozwoli zdobyc lub uporzadkowac wiedze o slowie w kulturze, zasadach poprawnosci jezykowej oraz regulach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, ktory niezaleznie od zajec moze spelniac funkcje kursu doskonalacego umiejetnosci komunikacyjne. Czytelnik z latwoscia samodzielnie odnajdzie w nim logike, a dzieki cwiczeniom i testom bedzie w stanie weryfikowac pozyskana wiedze. Ksiazka byla wspoltworzona przez osoby zajmujace sie komunikacja marketingowa, pracujace w sposob tworczy ze slowem na co dzien (udzielajac wywiadow, komentujac, wyrazajac opinie lub dzielac sie swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domow produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a takze freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzieki ich komentarzom zawod copywritera zostal przedstawiony z wielu perspektyw: tworcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwolilo to rowniez na poruszenie zagadnien zwiazanych z codzienna praca "teksciarza", takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzielo, autopromocja. W efekcie powstalo kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osob, chcacych doskonalic swoje umiejetnosci w tym zakresie.

Informacje o książce

Pełna nazwa Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Język Polski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 272
EAN 9788379309467
ISBN 8379309464
Kod Libristo 12942551
Wydawnictwo Difin
Waga 428
Wymiary 230 x 159 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo