Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Corporate Geography

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Corporate Geography R. Laulajainen
Kod Libristo: 01394673
Wydawnictwo Springer, styczeń 1995
Corporate Geography examines the spatial structures and behaviour of large business organizations. C... Cały opis
? points 603 b
1 028.24
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Účinná komunikace v zaměstnání Sylvie Sperandio / Miękka
common.buy 34.30
Energetic Materials Ulrich Teipel / Twarda
common.buy 1 681.86
Normativitat in Der Kommunikationswissenschaft Matthias Karmasin / Miękka
common.buy 239.17
Learning and Teaching in Secondary Schools Mark Papworth / Miękka
common.buy 234.07
STACS 2002 Helmut Alt / Miękka
common.buy 517.77

Corporate Geography examines the spatial structures and behaviour of large business organizations. Corporations are key operational units of economies. Each corporation has several locations and connections to suppliers and customers who also operate in geographical space. The effectiveness of corporate spatial organizations is of importance for their well-being and for the health of the national and local economies in which they operate. This volume discusses where and why firms locate units of production, sales and control and how these interact with each other, with suppliers and with customers. The foundations are from commercial geography, business economics and location theory, but there are some unique characteristics. One is the blending of manufacturing and retailing in one treatise. Another is the extensive use of real-company case studies which illustrate both the basic concepts and the inadequacies of existing models. Corporate managers can relate to the experiences of actual companies. This book is of interest to scientists, researchers and professionals in economic geography, business administration, general management, microeconomies, industrial organization and economic planning.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo