Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Corporate Social Responsibility and Consumer Identification

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Corporate Social Responsibility and Consumer Identification Owino Phyllis Osodo
Kod Libristo: 09266278
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, kwiecień 2015
This book discusses the moderating role of personality traits on the relationship between four diffe... Cały opis
? points 101 b
172.50
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Omniscient Reader's Viewpoint, Vol. 3 Hye Young Im / Miękka
common.buy 69.35
A Child's Introduction to Egyptology Sara Mulvanny / Twarda
common.buy 72.55
Nowość
Emil und die Detektive Walter Trier / Twarda
common.buy 52.26
DOROTEA LA VACA VIAJERA Y EL MISTERIO DE LA NUBE LUCIANO SARACINO / Miękka
common.buy 67.76
Virgin Birth of Christ J Gresham Machen / Miękka
common.buy 114.23
Zapowiedź
101 Top Tips for HPLC Beginners Stavros Kromidas / Miękka
common.buy 234.87
Taking the Sell out of Sales NATALIE KLUN / Miękka
common.buy 35.37
Los persas Esquilo / Miękka
common.buy 67.76
Legenderry: Green Hornet Daryl Gregory / Miękka
common.buy 74.25
Rotordynamics of Automotive Turbochargers Hung Nguyen-Schäfer / Twarda
common.buy 934.71
Anna Karenina Leo Tolstoy / Miękka
common.buy 79.35
Lincoln and Grant Edward H. Bonekemper / Miękka
common.buy 67.76
Zapowiedź
Rescued Dog Problem Solver TRACY J LIBBY / Twarda
common.buy 65.06

This book discusses the moderating role of personality traits on the relationship between four different dimensions of Corporate Social Responsibility (CSR) - economic, philanthropic, ethical and legal - and consumer identification, among clients of Safaricom in Kajiado County, Kenya. The author focuses on consumers' resonance with the various CSR programmes and the moderating effects of individual personality traits. She asserts that personality traits play a role in the relationship between CSR and Consumer Identification. Consequently, organisations should be cognizant of this fact and engage in various CSR programmes in order to tap into the different personality traits. The author recommends that individual preferences of CSR programmes should be identified by organisations in Africa so as to contribute to sustainable development. This book is highly recommended for organization managers, CEOs, scholars and policy makers within government.

Informacje o książce

Pełna nazwa Corporate Social Responsibility and Consumer Identification
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 136
EAN 9783659678301
Kod Libristo 09266278
Waga 219
Wymiary 150 x 220 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo