Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Corporate Social Responsibility (CSR)

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Corporate Social Responsibility (CSR) Kolja Paetzold
Kod Libristo: 01787910
Wydawnictwo Diplomica, sierpień 2010
This book presents the main framework of Corporate Social Responsibility (CSR) in connection with In... Cały opis
? points 148 b
251.36
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Jules Verne Jules Verne / Twarda
common.buy 80.35
TOP Wyprzedaż
Bargaining for Advantage G. Richard Shell / Miękka
common.buy 55.16
TOP
Scorpio Races Maggie Stiefvater / Miękka
common.buy 48.87
Marie Laurencin – Sapphic Paris Simonetta Fraquelli / Twarda
common.buy 174.10
Uso de la gramática espaňola avanzado Francisca Castro / Miękka
common.buy 84.45
Ucieczka od bezradności Stawiszyński Tomasz / Twarda
common.buy 42.37
Jak zvládnout práci manažera Michal Pohludka / Twarda
common.buy 51.76
Il conte di Montecristo Alexandre Dumas / Miękka
common.buy 73.05

This book presents the main framework of Corporate Social Responsibility (CSR) in connection with International Marketing. It includes the CSR background, such as its history and examples of how organizations implemented/can implement the philosophy of CSR into their core business.§It is also illustrated how companies and organizations can control and measure their social actions. Furthermore, the advantages and disadvantages of the CSR implementation within an organization were compared. This allows the reader to understand which actions are beneficial for the organization and those that are not. The potential of CSR is illustrated by several aspects, followed by a comparison of the results. §Greenwashing is of great interest for the everyday person who buys products with the thought of doing something good, for example, in connection with the environment, human rights, etc. One chapter solely concentrates on this subject, demonstrating how people can avoid paying more for a product with false claims, thus abusing their good will to care about social aspects. Greenwashing is part of this book, because it can also be seen as a marketing strategy, misleading conscious consumers, bluntly called fraud.§This book demonstrates how CSR can be seen as a marketing tool on an international level, through which organizations can increase not only their assets, but also their reputation making it more attractive for potential new partners and employees.

Informacje o książce

Pełna nazwa Corporate Social Responsibility (CSR)
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 96
EAN 9783836696159
ISBN 3836696150
Kod Libristo 01787910
Wydawnictwo Diplomica
Waga 183
Wymiary 178 x 254 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo