Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Corporate Strategy in Construction - Understanding today's theory and practice

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Corporate Strategy in Construction - Understanding today's theory and practice Steven McCabe
Kod Libristo: 04955624
Wydawnictwo John Wiley and Sons Ltd, marzec 2010
This book draws together the main elements of strategic management theory and considers their releva... Cały opis
? points 228 b
388.30
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Archaeology of Islam Timothy Insoll / Miękka
common.buy 320.04
Citizenship Andrew Kakabadse / Twarda
common.buy 261.85
Modern Educational Controversies David Tavel / Twarda
common.buy 615.83

This book draws together the main elements of strategic management theory and considers their relevance to contemporary practice in construction. It helps students understand what corporate strategy involves and how it is possible to develop a proactive approach to the management of key organisational resources that are essential to attain objectives. Understanding of the importance of strategic management has developed rapidly in the past decade. Recent economic events have shown that all organisations must continually reassess their approach to achieving intended objectives, especially improvement in customer focus. The construction industry is no different. Construction employers require graduates who are competent in understanding the basis of strategic management, the range of techniques that will enable the organisation to identify opportunities and threats and respond to rapid change. This book provides an overview of the context in which construction projects are carried out, and the potential methods that exist to conduct strategic analysis and decision-making. By analysing case studies, Corporate Strategy in Construction: Understanding today's theory & practice demonstrates how vital lessons can be learnt from other industries by benchmarking practices and developing alternative ways of delivering value to clients. A key message of the book is that construction organisations can, with a better appreciation of strategic management, increase their potential to innovate and create sustainable competitive advantage.

Informacje o książce

Pełna nazwa Corporate Strategy in Construction - Understanding today's theory and practice
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 336
EAN 9781405159128
ISBN 140515912X
Kod Libristo 04955624
Waga 592
Wymiary 155 x 243 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo