Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies Xiudian Dai
Kod Libristo: 04490479
Wydawnictwo Emerald Publishing Limited, kwiecień 1996
Based on in-depth study of the electronics giant Philips, "Corporate Strategy, Public Policy and New... Cały opis
? points 343 b
585.49
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Final Acts Tom Ratekin / Twarda
common.buy 476.35
Dialogue, Conflict Resolution, and Change Mohammed Abu-Nimer / Miękka
common.buy 175.08
Annales Du Service Des Antiquites De L'Egypte Supreme Council of Antiquities / Miękka
common.buy 185.80
Dietary Reference Intakes Subcommittee on Interpretation and Uses of Dietary Reference Intakes / Miękka
common.buy 227.80
Abortion and the Ways We Value Human Life Jeffrey H. Reiman / Miękka
common.buy 248.54
Explorer's Guide 50 Hikes in Maryland Leonard Adkins / Miękka
common.buy 81.97

Based on in-depth study of the electronics giant Philips, "Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies" examines the key factors which have determined the success or failure of new technologies and the global competitiveness of firms within a major European consumer industry. Drawing on the insights gained from intensive empirical research into the company's growth, structure and competitive strategy, the book traces the reciprocal influences of Philips and of European Community policymaking on each other and on the development of the industry since the 1970s. The core of the book focuses on detailed case studies of three major technological initiatives, and analyses the reasons for their success or failure: the European VCR (Video Cassette Recorder) industry and Philips' VCR 2000 format; Philips and the development of the European HDTV (High Definition Television) system; and Philips' CD-i (Compact Disc-interactive) project. All three studies raise important issues of competition, collaboration, technology and the role of public policy, with a firm theoretical grounding in the most relevant and up-to-date academic research. In addition to providing an instructive analysis of the performance of an industry at the levels of the firm, the state and the European Community, the book emphasises that the strategies and policies discussed were adopted largely in response to the global challenge from the USA and, above all, Japan.

Informacje o książce

Pełna nazwa Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies
Autor Xiudian Dai
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1996
Liczba stron 372
EAN 9780080425818
ISBN 008042581X
Kod Libristo 04490479
Waga 699
Wymiary 156 x 234 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo