Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Creating a Sustainable Brand

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Creating a Sustainable Brand Henk Campher
Kod Libristo: 08869184
Wydawnictwo Do Sustainability, kwiecień 2014
Sustainable brands may have started as 'doing less harm' and shaving costs off the bottom line. But... Cały opis
? points 116 b
197.29
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


The Druids Jean Markale / Miękka
common.buy 72.24
Zapowiedź
They Were Found Wanting Miklos Banffy / Miękka
common.buy 79.43
Neuroscientist Who Lost Her Mind Barbara K. Lipska / Miękka
common.buy 69.05
Memory Wall Anthony Doerr / Miękka
common.buy 30.93
Digital Culture in Architecture Antoine Picon / Miękka
common.buy 214.15
Schriftstellerporträts Volker Hage / Twarda
common.buy 80.43

Sustainable brands may have started as 'doing less harm' and shaving costs off the bottom line. But brands today, supported by over a decade of phenomenal changes in sustainability, are looking for the holy grail of sustainable business -- a fusion of products and branding that can actually drive sustainability and grow the business top line. Consumers have already joined the party. Just look at TOMS, Patagonia, Method, Seventh Generation, Dove and many more. What is missing isn't the consumer but a better understanding of what fully-rounded consumers really want in their quest for a healthy, fulfilling life. This guide by sustainable brand expert Henk Campher is the model for creating a sustainable brand that people can trust, buy and above all, advocate for. Campher cuts through the myths and noise to offer an experienced expert's 101 for creating an irresistible brand, clearly setting out: what makes a product or service sustainable; the basic elements of sustainable branding strategy and a deep understanding of how consumers connect with a brand; an original model for assessing the sustainability of your brand, and; a host of examples of sustainable brands, drawing on the author's firsthand experience as part of the team at Edelman and Oxfam and founder of the Nelson Mandela initiated Proudly South African campaign.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creating a Sustainable Brand
Autor Henk Campher
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 81
EAN 9781910174067
ISBN 9781910174067
Kod Libristo 08869184
Wydawnictwo Do Sustainability
Waga 128
Wymiary 210 x 149 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo