Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Creating Exhibitions - Collaboration in the Planning, Development, and Design of Innovative Experiences

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Creating Exhibitions - Collaboration in the Planning, Development, and Design of Innovative Experiences P McKenna Cress
Kod Libristo: 01338802
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, wrzesień 2013
"This is a must-read for the nervous novice as well as the world-weary veteran. The book guides you... Cały opis
? points 208 b
355.28
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


"This is a must-read for the nervous novice as well as the world-weary veteran. The book guides you through every aspect of exhibit making, from concept to completion. The say the devil is in the details, but so is the divine. This carefully crafted tome helps you to avoid the pitfalls in the process, so you can have fun creating something inspirational. It perfectly supports the dictum--if you don't have fun making an exhibit, the visitor won't have fun using it." --Jeff Hoke, Senior Exhibit Designer at Monterey Bay Aquarium and Author of The Museum of Lost Wonder Structured around the key phases of the exhibition design process, this guide offers complete coverage of the tools and processes required to develop successful exhibitions. Intended to appeal to the broad range of stakeholders in any exhibition design process, the book offers this critical information in the context of a collaborative process intended to drive innovation for exhibition design. It is indispensable reading for students and professionals in exhibit design, graphic design, environmental design, industrial design, interior design, and architecture.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creating Exhibitions - Collaboration in the Planning, Development, and Design of Innovative Experiences
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 320
EAN 9781118306345
ISBN 1118306341
Kod Libristo 01338802
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 754
Wymiary 190 x 230 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo