Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Creating Experiences in the Experience Economy

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Creating Experiences in the Experience Economy
Kod Libristo: 05101658
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, wrzesień 2008
"Creating Experiences in the Experience Economy" focuses on the creation of experience from a busine... Cały opis
? points 328 b
560.03
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Miękka
common.buy 47.60
TOP
Zodiac Robert Graysmith / Miękka
common.buy 32.06
TOP
Spider-gwen: Gwen Stacy Marvel Comics / Miękka
common.buy 48.20
TOP
After Anna Todd / Miękka
common.buy 47.09
TOP
To Kill a Kingdom Alexandra Christo / Miękka
common.buy 38.27
TOP
Educated Tara Westover / Miękka
common.buy 47.60
TOP
Will of the Many / Twarda
common.buy 92.59
TOP
Tarot Grand Luxe Ciro Marchetti / Karty
common.buy 79.07
TOP
World Atlas of Wine Jancis Robinson / Twarda
common.buy 202.54
TOP
Ace The Technical Pilot Interview Gary Bristow / Miękka
common.buy 116.85

"Creating Experiences in the Experience Economy" focuses on the creation of experience from a business perspective. In doing so, the book establishes a more solid foundation for making better and more complex analyses of experience creation, paving the way for the development of analytically based and innovative experiences in experience firms and institutions. The contributors emphasise that experience creation is not an easy task with a straightforward formula and examine how marketed experiences are constructed, developed and innovated. Presenting diverse and innovative perspectives, the contributors discuss and present models for how experiences are designed, produced and distributed. With its cross-disciplinary approach to experience creation, this fascinating study will appeal to researchers and academics of business administration, services, culture and tourism.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creating Experiences in the Experience Economy
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2008
Liczba stron 272
EAN 9781847209306
Kod Libristo 05101658
Waga 259
Wymiary 156 x 234 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo