Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Creating Shareholder Value

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Creating Shareholder Value Alfred Rappaport
Kod Libristo: 04112823
Wydawnictwo Harper Collins Publishers, maj 1998
The ultimate test of corporate strategy, the only reliable measure, is whether it creates economic v... Cały opis
? points 81 b
137.24
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Courage To Be Disliked Ichiro Kishimi / Miękka
common.buy 38.30
TOP
Intelligent Investor Benjamin Graham / Miękka
common.buy 62.51
Ruler and Compass Andrew Sutton / Miękka
common.buy 36.80
Shoko's Smile / Miękka
common.buy 64.61
LEGO (R)-Based Therapy Daniel B LeGoff / Miękka
common.buy 107.73
Locating Science Fiction Andrew Milner / Miękka
common.buy 264.38
Monster deluxe Naoki Urasawa / Miękka
common.buy 69.41
Geometric and Engineering Drawing Ken Morling / Miękka
common.buy 274.78
Operational Excellence Gilad Issar / Twarda
common.buy 367.02
Ride a Stage of the Tour de France Kristian Bauer / Miękka
common.buy 82.12
Creative Web Design with Adobe Muse David Asch / Twarda
common.buy 893.99
Shareholder Value Tony Grundy / Miękka
common.buy 80.62
Karnet kwadrat z kopertą Parakeets / Artykuły papiernicze
common.buy 12.59

The ultimate test of corporate strategy, the only reliable measure, is whether it creates economic value for shareholders. Now, in this substantially revised and updated edition of his 1986 business classic, "Creating Shareholder Value", Alfred Rappaport provides managers and investors with the practical tools needed to generate superior returns. After a decade of downsizings frequently blamed on shareholder value decision making, this book presents a new and indepth assessment of the rationale for shareholder value. Further, Rappaport presents provocative new insights on shareholder value applications to: (1) business planning, (2) performance evaluation, (3) executive compensation, (4) mergers and acquisitions, (5) interpreting stock market signals, and (6) organizational implementation. Readers will be particularly interested in Rappaport's answers to three management performance evaluation questions: (1) What is the most appropriate measure of performance? (2) What is the most appropriate target level of performance? and (3) How should rewards be linked to performance? The recent acquisition of Duracell International by Gillette is analyzed in detail, enabling the reader to understand the critical information needed when assessing the risks and rewards of a merger from both sides of the negotiating table. The shareholder value approach presented here has been widely embraced by publicly traded as well as privately held companies worldwide. Brilliant and incisive, this is the one book that should be required reading for managers and investors who want to stay on the cutting edge of success in a highly competitive global economy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creating Shareholder Value
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1998
Liczba stron 320
EAN 9780684844107
ISBN 0684844109
Kod Libristo 04112823
Waga 1
Wymiary 162 x 242 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo