Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Creative Communities

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Creative Communities
Kod Libristo: 04727717
Wydawnictwo Brookings Institution, kwiecień 2013
Urban and regional planners, elected officials, and other decision makers are increasingly focused o... Cały opis
? points 113 b
192.50
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Electronic Keyboard Basics 2 Sarah Walker / Miękka
common.buy 44.50
Das Wüten der ganzen Welt Maarten 't Hart / Miękka
common.buy 51.98
Aerosmith Richard Bienstock / Twarda
common.buy 181.92
Sophocles' Antigone Sophocles / Twarda
common.buy 108.67
Catechetical Oration of Gregory of Nyssa James Herbert Srawley / Miękka
common.buy 223.93
Redesigning the American Lawn F.Herbert Bormann / Miękka
common.buy 202.18
Believe Erin McCarthy / Miękka
common.buy 51.38
Pink Houses and Family Taverns B. Bradway / Miękka
common.buy 44.90
Analysis of Structures on Elastic Foundations Edward Tsudik / Miękka
common.buy 609.04
African Gold Ornament Designs Diane Victoria Horn / Miękka
common.buy 36.91
Insects Katy Pike / Miękka
common.buy 29.93

Urban and regional planners, elected officials, and other decision makers are increasingly focused on what makes places livable. Access to the arts inevitably appears high on that list, but knowledge about how culture and the arts can act as a tool of economic development is sadly lacking. This important sector must be considered not only as a source of amenities or pleasant diversions, but also as a wholly integrated part of local economies. Employing original data produced through both quantitative and qualitative research, Creative Communities provides a greater understanding of how art works as an engine for transforming communities. "Without good data and analysis - much of it grounded in economic theory - we cannot hope to strengthen communities through the arts or to achieve any of the other goals we set for the National Endowment for the Arts, the largest nationwide funder of the arts." (From the Foreword by Rocco Landesman). Contributors: Hasan Bakhshi (Nesta UK), Elisa Barbour (University of California, Berkeley), Shiri M. Breznitz (Georgia Institute of Technology), Roland J. Kushner (Muhlenberg College), Rex LaMore (Michigan State University), James Lawton (Michigan State), Neil Lee (Nesta UK), Richard G. Maloney (Boston University), Ann Markusen (University of Minnesota), Juan Mateos-Garcia (Nesta UK), Anne Gadwa Nicodemus (Metris Arts Consulting), Douglas S. Noonan (Indiana University-Purdue University Indianapolis), Peter Pedroni (Williams College), Amber Peruski (Michigan State), Michele Root-Bernstein (Michigan State), Robert Root-Bernstein (Michigan State), Eileen Roraback (Michigan State), Michael Rushton (Indiana University), Lauren Schmitz (New School for Social Research), Jenny Schuetz (University of Southern California), John Schweitzer (Michigan State), Stephen Sheppard (Williams College), Megan VanDyke (Michigan State), Gregory H. Wassall (Northeastern University).

Informacje o książce

Pełna nazwa Creative Communities
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 225
EAN 9780815724735
ISBN 081572473X
Kod Libristo 04727717
Wydawnictwo Brookings Institution
Waga 340
Wymiary 154 x 228 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo