Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Creative Media for Development in Africa

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Creative Media for Development in Africa Michael Odichi-Dan Ugorji
Kod Libristo: 16451573
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2016
'Emotions' have been investigated in 'inter-personal contexts' and appreciably investigated in 'orga... Cały opis
? points 179 b
304.27
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Penelope Fitzgerald HUGH ADLINGTON / Twarda
common.buy 370.23
Lenny's Wagon Ride KEN A. MCKENZIE / Miękka
common.buy 74.14
He Makes My Path Perfect SHERRELL WALKER / Miękka
common.buy 87.71
Marrying Cade Sally Clements / Miękka
common.buy 47.29
Seabirds Crying in the Harbour Dark Catherine Cole / Miękka
common.buy 113.96

'Emotions' have been investigated in 'inter-personal contexts' and appreciably investigated in 'organizational contexts'; but no systematic effort has been made to investigate it in 'mass mediated contexts' (Singhal & Roggers, 2002). This suggests the need to re-focus on the communication of affect, feelings and emotions from media characters to audience members in any further study of mass mediated narratives. Development-focused psychologists and philosophers also suggest that moral development (pro-social behaviour or altruism) is boosted by readers' or audience' experiences of narrative empathy (affect). Therefore, this book responds to the above need; building on the theories of social learning, strategic empathy and affective disposition; answers certain underlying questions; and seeks to reinforce the entertainment aspects of creative media narratives using the filmic media as a point of contact. Thus, it adopts an interdisciplinary methodology to explicate affect and its construction in the creative media, as well as the tangential role of the bourgeoning popular culture in Africa in their capacities to induce audience involvement and in turn influence behavior.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creative Media for Development in Africa
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 320
EAN 9783330088122
Kod Libristo 16451573
Waga 495
Wymiary 150 x 220 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo