Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Creative People Must Be Stopped - 6 Ways We Kill Innovation (Without Even Trying)

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Creative People Must Be Stopped - 6 Ways We Kill Innovation (Without Even Trying) David Owens
Kod Libristo: 04421380
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, grudzień 2011
A framework for overcoming the six types of innovation killers Everybody wants innovation--or do th... Cały opis
? points 67 b
113.18
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Implementation of Kobetsu Kaizen (KK) approach Firdos Jahan Khan / Miękka
common.buy 138.11

A framework for overcoming the six types of innovation killers Everybody wants innovation--or do they? Creative People Must Be Stopped shows how individuals and organizations sabotage their own best intentions to encourage "outside the box" thinking. It shows that the antidote to this self-defeating behavior is to identify which of the six major types of constraints are hindering innovation: individual, group, organizational, industry-wide, societal, or technological. Once innovators and other leaders understand exactly which constraints are working against them and how to overcome them, they can create conditions that foster innovation instead of stopping it in its tracks. The author's model of constraints on innovation integrates insights from the vast literature on innovation with his own observations of hundreds of organizations. The book is filled with assessments, tools, and real-world examples. The author's research has been featured in the New York Times, Wall Street Journal, London Guardian and San Jose Mercury News, as well as on Fox News and on NPR's Marketplace Includes illustrative examples from leading organizations Offers a practical guide for bringing new ideas to fruition even within a previously rigid organizational culture This book gives people in organizations the conceptual framework and practical information they need to innovate successfully.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creative People Must Be Stopped - 6 Ways We Kill Innovation (Without Even Trying)
Autor David Owens
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 304
EAN 9781118002902
ISBN 1118002903
Kod Libristo 04421380
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 508
Wymiary 163 x 229 x 27
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo