Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Creativity conquers the marketplace

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Creativity conquers the marketplace Christoph Rosenthal
Kod Libristo: 02539054
Wydawnictwo Grin Publishing, marzec 2014
Essay from the year 2011 in the subject Sociology - Work, Profession, Education, Organisation, grade... Cały opis
? points 95 b
160.95
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Terence Hill Ulf Lüdeke / Twarda
common.buy 68.80
Brilliant Project Leader Mike Clayton / Miękka
common.buy 69.50
Designing and Building Chairs Fine Woodworki / Miękka
common.buy 142.60
Es begibt sich aber zu der Zeit Walter Jens / Miękka
common.buy 38.09
Freiräume und Spannungsfelder Jörn P. Hiekel / Twarda
common.buy 136.82
Experimental Stress Analysis H. Wieringa / Twarda
common.buy 608.73
Magician Sanad Rashed / Miękka
common.buy 63.02
Käfer, Katze, Krokodil Virginie Aladjidi / Twarda
common.buy 48.76
Trugerische Begegnung im Sommerwind Ricarda Konrad / Miękka
common.buy 128.34
Cathar Legacy Nita Hughes / Miękka
common.buy 83.06
Mein Leben als Tod Der Tod / Miękka
common.buy 51.85
Didaktik des Sachrechnens in der Grundschule Marianne Franke / Miękka
common.buy 167.73

Essay from the year 2011 in the subject Sociology - Work, Profession, Education, Organisation, grade: 9.0/10, Erasmus University Rotterdam, language: English, abstract: Leadbeater s (2000) metaphor of a new economy living on thin air gives a good idea of how to conceive of the knowledge economy. Creativity is an essential feature of the knowledge economy and has transferred from being characteristic for particular niche industries to an overarching, critical, and peculiar feature of various sectors (Pratt & Jeffcutt, 2009). Organizations have been trying to find management solutions and entrepreneurial approaches to fruitfully implement creativity and balance the innate tensions between creativity, control, and organizational structure. The essay at hand provides solutions to this dilemma and identifies starting points for implementing key characteristics and management strategies of creative organizations into creatively managing non-creative organizations. The subject matter will be discussed along the lines of the following set of interrelated questions. What exactly is creativity, where does it come from and what is its significance in an organizational management context? What constitutes creative organizations and where does innovation fit in? To what extend has creativity forged new forms of organizations or has been beneficially implemented by technically non-creative organizations? What are some innovative and collaborative approaches by organizations to take advantage of the collective nature of the knowledge economy?

Informacje o książce

Pełna nazwa Creativity conquers the marketplace
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 24
EAN 9783656610526
ISBN 3656610525
Kod Libristo 02539054
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 59
Wymiary 178 x 254 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo