Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Creativity in TV & Cable Managing & Producing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Creativity in TV & Cable Managing & Producing William G. Covington
Kod Libristo: 04912027
Wydawnictwo University Press of America, lipiec 1999
Creativity in Television & Cable Managing & Producing applies the concepts of goal-setting and motiv... Cały opis
? points 196 b
333.71
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Lie of the Land Melissa Leach / Miękka
common.buy 148.98
Legitimating Television Elana Levine / Miękka
common.buy 242.49
Analytical Chemistry of Cadmium Jorge Moreda-Pineiro / Twarda
common.buy 533.30
Proclaiming the Great Ends of the Church Joseph D. Small / Miękka
common.buy 99.69
Catholic Social Imagination Joseph M. Palacios / Twarda
common.buy 475.32
Other Communions of Jesus John Clifford Henson / Miękka
common.buy 91.80
Der Assistenzarzt, 1 W. Hirsch / Miękka
common.buy 354.56
Governing to Win / Miękka
common.buy 247.48
Die Entstehung des Menschen Pierre Teilhard de Chardin / Miękka
common.buy 48.79

Creativity in Television & Cable Managing & Producing applies the concepts of goal-setting and motivation used in general business to television and cable management. This is the first book to adapt these practices, which have been used in the general business press for many years, to the specific context of television and cable management. William G. Covington Jr. approaches this subject from a systems theory perspective, analyzing motivation and creativity within television stations. He provides guidelines that allow managers to meet the challenge of bringing together very different units into a cohesive whole. This approach maintains an overall focus, while stimulating creativity within the various units in the system. Built upon the natural goal-setting and motivation responsibilities of all managers, this book brings these concepts into the television and cable managing and producing field for the first time.

Informacje o książce

Pełna nazwa Creativity in TV & Cable Managing & Producing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1999
Liczba stron 160
EAN 9780761814368
ISBN 0761814361
Kod Libristo 04912027
Waga 222
Wymiary 150 x 226 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo