Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Crisis, Issues and Reputation Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Crisis, Issues and Reputation Management Andrew Griffin
Kod Libristo: 02357029
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, kwiecień 2014
The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and invest in. In... Cały opis
? points 106 b
179.27
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Doctors' Practices Michelle Galindo / Twarda
common.buy 258.24
Christliches Familienstellen Paul Imhof / Miękka
common.buy 90.43
25 beliebte Mythen zum Thema Coaching Heinz-Detlef Scheer / Miękka
common.buy 58.82
Communication A.D.D. Dr Angelina Dasilva / Twarda
common.buy 146.17
Bayesian Inference William Link / Twarda
common.buy 274.89
Reputation Management Sabrina Helm / Miękka
common.buy 261.63
Ehestandsgeschichten August Strindberg / Twarda
common.buy 228.53
Activity-Based Protein Profiling Stephan A. Sieber / Miękka
common.buy 1 024.92
Kindermarchen Und Haus Jacob Grimm / Miękka
common.buy 43.66
Early Yorkshire Charters: Volume 4, The Honour of Richmond, Part I William FarrerCharles Travis Clay / Miękka
common.buy 223.74
Entwicklung der deutschen Flora Paul Graebner / Miękka
common.buy 121.64

The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and invest in. In today's complex environment, organizations have to understand and respond rapidly to shifting public values, rising expectations, demands for public consultation and increasingly intrusive news media. This is particularly important when things go wrong. Crisis, Issues and Reputation Management outlines a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises, handling crises once they occur, and features a wide range of case studies of brands who have had to respond to a variety of crises including Nestle, Unilever, General Electric, McDonald's, Coca-cola, Cadbury, Tesco, Pan Am, RBS and more. Crisis, Issues and Reputation Management defines reputation, explores how to value it and provides practical guidelines for effective reputation management, including advising companies on how to approach issues of Corporate Social Responsibility.

Informacje o książce

Pełna nazwa Crisis, Issues and Reputation Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 280
EAN 9780749469924
ISBN 0749469927
Kod Libristo 02357029
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 448
Wymiary 157 x 233 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo