Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Cross-Media Management

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Cross-Media Management Björn Müller-Kalthoff
Kod Libristo: 06915570
Wydawnictwo Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, październik 2012
Herausforderung Cross-Media: Medienmanager sehen sich heute vor neuen Aufgaben. Die Mediennutzung än... Cały opis
? points 186 b
317.78
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


EU-Umweltaudits Jürgen Löbel / Miękka
common.buy 184.67
Neurosecretion and Neuroendocrine Activity W. Bargmann / Miękka
common.buy 495.25
Modelo Para Digitalizar y Consultar Electronicamente Norma Miranda Zárate / Miękka
common.buy 223.23
Growing Software Louis Testa / Miękka
common.buy 128.89
Riptide Cameron A Lindsey / Miękka
common.buy 61.98
Amateur Gourmet Gini Anding / Miękka
common.buy 93.73
Distributed Systems for System Architects Paulo Veríssimo / Miękka
common.buy 495.25
Theorie und Praxis der Booleschen Algebra M. Denis-Papin / Miękka
common.buy 207.01

Herausforderung Cross-Media: Medienmanager sehen sich heute vor neuen Aufgaben. Die Mediennutzung ändert sich fortwährend und mit steigender Dynamik, ein Ende dieses Trends ist nicht absehbar. Neue Endgeräte stellen gewohnte Maßnahmen zur Kundenbindung in Frage, die Vielfalt der Medien und deren steigende Vernetzung setzen neue Strategien und Prozesse voraus. Der Vertrieb digitaler Produkte über PC, Palm oder Handy stellt dabei veränderte Herausforderungen an Technik, Prozesse, Mitarbeiter und Organisation.§Das Buch gibt Führungskräften der Medienbranche sowie Medien- bzw. Kommunikationswissenschaftlern einen systematischen Überblick über das Thema Cross-Media Management. Dabei werden neue Konzeptionen zur wertorientierten Führung in Medienunternehmen verständlich vermittelt. Zahlreiche Praxisbeispiele beleuchten den Stand der Umsetzung in verschiedenen Medienbereichen und bieten Ansatzpunkte zur Weiterentwicklung der Management-Aufgaben im eigenen Haus.

Informacje o książce

Pełna nazwa Cross-Media Management
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 232
EAN 9783642628504
ISBN 3642628508
Kod Libristo 06915570
Waga 358
Wymiary 155 x 234 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo