Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Crossmediale Werbestrategien

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Crossmediale Werbestrategien Katharina Große-Schwiep
Kod Libristo: 06841983
Wydawnictwo VDM Verlag, kwiecień 2011
Den Anlass der vorliegenden Arbeit bildet die vom Bundeskartellamt untersagte crossmediale Fusion de... Cały opis
? points 137 b
234.37
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Craft Companion Ramona Barry / Twarda
common.buy 115.03
Phineas Parkhurst Quimby Julius Dresser / Miękka
common.buy 179.45
Facing the Pancreatic Dilemma Claudio Bassi / Miękka
common.buy 517.77
Von den Conciliis und Kirchen Carl von Reifitz / Miękka
common.buy 266.78
Video Studio Michael Talbot-Smith / Miękka
common.buy 337.71
First Timothy John F. MacArthur / Twarda
common.buy 122.93
Being Against the World Oscar Guardiola-Rivera / Twarda
common.buy 904.90
Paleoconservatives Joseph A. Scotchie / Twarda
common.buy 857.68

Den Anlass der vorliegenden Arbeit bildet die vom Bundeskartellamt untersagte crossmediale Fusion der Axel Springer AG und der ProSiebenSat.1 Media AG aus dem Jahr 2006. In der Begründung dieser Untersagung finden sich die Definitionen dreier crossmedialer Strategietypen auf der werblichen Ebene: Crossmediale Werbung, publizistische Cross- Promotion und crossmediale Werbestrategien. Nach einer Einführung in die begrifflichen Grundlagen rund um das Thema der Crossmedialität wird unter Berücksichtigung der aktuellen Marktsituation auf den Rezipienten- und Werbemärkten sowie der Theorie der zweiseitigen Märkte eine ökonomische Analyse der verschiedenen Effekte crossmedialer Werbestrategien durchgeführt. Es werden sowohl die Wettbewerbseffekte auf dem Rezipienten- und Werbemärkten betrachtet als auch die Wohlfahrtseffekte anhand der Auswirkungen auf die allokative und die produktive Effizienz.

Informacje o książce

Pełna nazwa Crossmediale Werbestrategien
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 68
EAN 9783639348996
ISBN 3639348990
Kod Libristo 06841983
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 113
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo