Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Cultural Consumption in the EU

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Cultural Consumption in the EU Taru Lindblom
Kod Libristo: 06830275
Wydawnictwo VDM Verlag, marzec 2010
Is cultural taste Europeanized with respect to shared cultural values mediated by the mass media? Wh... Cały opis
? points 219 b
373.70
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Guy Bourdin De Bure / Miękka
common.buy 76.15
Hong Kong Taxation Garry Laird / Miękka
common.buy 301.84
George Rogers Clark and the War in the West Lowell Hayes Harrison / Miękka
common.buy 105.64
Life in Words Gord Bruce / Twarda
common.buy 119.53
Zapowiedź
Rust Vol. 4: Soul in the Machine Royden Lepp / Miękka
common.buy 51.46
Tomorrow's Federation / Miękka
common.buy 453.06
Balloon Flying Handbook (Federal Aviation Administration) Federal Aviation Administration (FAA) / Miękka
common.buy 61.16

Is cultural taste Europeanized with respect to shared cultural values mediated by the mass media? Why is classical music appreciated over other types of music? Are there cultural snobs and who are they? Several questions are posed and answered in the course of the book in order to deepen the understanding on the mechanisms that affect cultural consumption. The cultural consumption patterns are examined within several cultural domains, which include e.g. cultural participation, artistic activities and reading and TV watching habits. The consumers of culture are found to follow several taste strategies that involve aspects of quality and quantity of consumption, and they are referred to as highbrow oriented consumer, omnivorous consumer and heavy-user of cultural consumption. The book provides a broad view on the academic discussion on taste as well as an extensive amount of empirical information on the consumption of total 57 cultural items in 15 European Union member countries. This book should be especially useful to professionals in leisure and culture industries as well as academics and students within sociology, marketing and the arts.

Informacje o książce

Pełna nazwa Cultural Consumption in the EU
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 292
EAN 9783639224764
ISBN 3639224760
Kod Libristo 06830275
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 431
Wymiary 152 x 229 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo