Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market Rawel Raj
Kod Libristo: 09185750
Wydawnictwo Grin Publishing, styczeń 2015
Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mark... Cały opis
? points 95 b
161.95
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Heretics Of Dune Frank Herbert / Miękka
common.buy 42.99
TOP
Some Girls Do Jennifer Dugan / Miękka
common.buy 41.48
TOP
Acts of Desperation Megan Nolan / Miękka
common.buy 41.48
TOP
Star Wars The High Republic: Into The Dark Giorgio Baroni / Twarda
common.buy 58.62
TOP
Tales of Pirx the Pilot Stanislaw Lem / Miękka
common.buy 47.09
Range David Epstein / Twarda
common.buy 101.82
Austro-Hungarian Army and the First World War Graydon A. (University of South Florida) Tunstall / Miękka
common.buy 174.18
Atlas Shrugged SparkNotes Literature Guide SparkNotes Editors / Miękka
common.buy 25.25
Embroidered Country Gardens Lorna Bateman / Miękka
common.buy 83.68
Gardens of Bunny Mellon Linda Jane Holden / Twarda
common.buy 252.25
Fate of Fire Linsey Hall / Miękka
common.buy 49.50
50 Rappers Who Changed the World MCDUFFIE CANDACE / Twarda
common.buy 59.62

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: A, TiasNimbas Business School, course: Cross Culture Pschology, language: English, abstract: In today s scenario the society and the culture plays an important role to drive the taste of the consumers. Thus it is very much evident that the people of two different polarities would perceive their requirement in two different manners. Nevertheless the requirement can be the same but with a different specification. It is required in marketing to understand and imbibe the changes so to effectively sell the product in that zone. In this paper we would like to analyze the variations in the FMCG marketing strategies, by the use of marketing model, in German and Indian market. We aim to examine and present the major differences in the approach towards these two markets and how culture plays an indispensable role to drive these changes. Therefore, our research statement would be: How culture affects the FMCG marketing approaches in both the German and the Indian Market?

Informacje o książce

Pełna nazwa Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market
Autor Rawel Raj
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 28
EAN 9783656869627
ISBN 3656869626
Kod Libristo 09185750
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 50
Wymiary 148 x 210 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo