Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities Martin Pydde
Kod Libristo: 05278997
Wydawnictwo Grin Publishing, maj 2009
Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Cały opis
? points 138 b
234.71
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Origins of Citizenship in Ancient Athens Philip Brook Manville / Miękka
common.buy 243.69
Gefahr und Begierde, 1 Blu-ray Tim Squyres / Blu-ray
common.buy 54.28
Achtsamkeit, 2 Audio-CDs Martin Bohus / CD Audio
common.buy 82.12
Essence of Anthropology, International Edition William Haviland / Miękka
common.buy 345.18
International Politics in the Atomic Age John H. Herz / Miękka
common.buy 264.15
Micmacs - Uns gehört Paris!, 1 DVD Jean-Pierre Jeunet / DVD
common.buy 59.17
Managing New Industry Creation Thomas P. Murtha / Twarda
common.buy 222.44
Modifications of Einstein's Theory of Gravity at Large Distances Eleftherios Papantonopoulos / Miękka
common.buy 609.14
Magic Flute 2 Flutes Wolfgang Amadeus Mozart / Książka
common.buy 73.14

Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 2,0, European University Viadrina Frankfurt (Oder), language: English, abstract: Anthropomorphization happens whenever human characteristics are imputed to in-animate objects. This aptitude is observable in all cultures because it simplifies the interaction with nonliving objects (Fournier 1998, p.344). In search for ways to en-courage lasting costumer relationships the brand personality concept becomes a more prominent anthropomorphization in marketing. Brand personality is: the set of hu-man characteristics associated with a brand (Aaker 1997, p. 347).Aaker s brand personality scale was chosen for the purpose of this paper to create and analyze an online survey among Polish and German people in order to assess cultural differences in the perception of brand personalities.

Informacje o książce

Pełna nazwa Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities
Autor Martin Pydde
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 72
EAN 9783640335190
ISBN 3640335198
Kod Libristo 05278997
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 104
Wymiary 148 x 210 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo