Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Customer Experience Branding

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Customer Experience Branding Thomas Gad
Kod Libristo: 02981963
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, wrzesień 2016
Now more than ever before has the individual had the ability to wield enormous power and gain exposu... Cały opis
? points 68 b
117.33
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Harry Potter and the Goblet of Fire - Hufflepuff Edition Joanne Kathleen Rowling / Miękka
common.buy 40.11
La Traviata: Full Score Giuseppe Verdi / Miękka
common.buy 169.31
Správa o stave duše Denisa Gura Doričová / Miękka
common.buy 45.54
Kritické stavy v porodnictví Antonín Pařízek / Twarda
common.buy 273.68
Customer Experience Manual, The Alan Pennington / Miękka
common.buy 77.91
Penguins of the World Wayne Lynch / Miękka
common.buy 84.45
Customer Experience Innovation Robert Dew / Twarda
common.buy 229.64
How to Write and Illustrate a Scientific Paper Björn Gustavii / Twarda
common.buy 326.97
Pregnancy Companion John Anderson / Pierścieniowa
common.buy 60.82
Old Man's Birthday Richmal Crompton / Miękka
common.buy 97.52
Corporate Governance Jonathan Macey / Miękka
common.buy 187.91
Funktionentheorie 2 Eberhard Freitag / Miękka
common.buy 363.57
Vom Teen-Ager Zum Man-Ager Sebastian Hakelmacher / Miękka
common.buy 296.81

Now more than ever before has the individual had the ability to wield enormous power and gain exposure across cultures, continents and media. That gives rise to the undeniable place consumer perception must occupy at the heart of any brand, providing a wealth of opportunities to work with and adapt to customers' motivations, but at the same time presenting a series of challenges around retaining their attention, and fostering positive relationships with them. Sometimes the secret of a brand's success lies in its ability to nimbly respond to unexpected adoption of its products or services by consumers, so surprise can work two ways. In essence a brand must continue to introduce innovative and intriguing experiences to customers to remain differentiated from the herd, and to deliver a human message amongst increasingly automated and unremarkable communications.§On the basis of experience at the forefront of new branding developments at market leading companies, and now enlightened by the lessons learned by cultivating start-ups with sponsors including Google, Customer Experience Branding expertly reviews the key considerations when devising brand strategy to introduce an element of newness and interest into customer interactions. Case studies are derived from major brands that continually achieve this, including Apple, Starbucks, Virgin, LEGO, IKEA, Google, GoPro, Uber, Instagram, Adidas, KLM and Handelsbanken and the Foreword has been provided by Sir Richard Branson, who has himself unfailingly responded to consumer need and overseen a remarkable portfolio over the years as a result.

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer Experience Branding
Autor Thomas Gad
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 192
EAN 9780749477509
ISBN 0749477504
Kod Libristo 02981963
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 308
Wymiary 234 x 158 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo