Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Customer IMPACT Agenda

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Customer IMPACT Agenda Phil Winters
Kod Libristo: 11617012
Wydawnictwo Philip Winters, sierpień 2014
For a customer strategy to be effective in the acquisition of new customers and the strengthening of... Cały opis
? points 76 b
129.12
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Anakondas Lutz Dirksen / Twarda
common.buy 162.36
Musikantengrüáe Hippacher Musikanten / CD Audio
common.buy 72.96
Academic posters Larissa D'Angelo / Miękka
common.buy 679.48
Bedford County Ben Martin / Miękka
common.buy 92.08
Le Nouvel Océan Benoît Jalaber / Twarda
common.buy 106.40
Sporadic Too: Infections Kneel Downe / Miękka
common.buy 71.46
International Who's Who in Poetry 2017 Europa Publications / Twarda
common.buy 1 913.55
Adverse Effects of Engineered Nanomaterials Bengt Fadeel / Miękka
common.buy 830.94
Militant Publics in India A. Valiani / Miękka
common.buy 262.66

For a customer strategy to be effective in the acquisition of new customers and the strengthening of existing relationships, it needs to reach them throughout their entire purchase decision cycle. To achieve this, it's important to understand the entire customer experience long before they may be in touch with your organization. Effectively: seeing your own organization from the viewpoint of your customers. Once you've taken your customer's perspective and considered their preferred touchpoints, you will discover surprising new customer interaction opportunities and business approaches. This also gives you the ability to prioritize and gain more value from your existing initiatives. Phil Winters explains how both BtoC and BtoB organizations can come to understand their customers in the age of customer control, digital communication, social media and big data. You will learn about productive strategies that harmonize modern and traditional touchpoints to not only satisfy but measurably delight customers. The various methods are illustrated through diverse practical examples. In addition, a complete "how to" section, including online workshop material, is included to help readers put the ideas in practice.

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer IMPACT Agenda
Autor Phil Winters
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 250
EAN 9780990466703
ISBN 0990466701
Kod Libristo 11617012
Wydawnictwo Philip Winters
Waga 513
Wymiary 156 x 234 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo