Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Customer Moat

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Customer Moat EDDIE SUNG
Kod Libristo: 11165860
Wydawnictwo Eddie Sung, wrzesień 2016
"A Practical Guide to a Winning Business Strategy" What makes a company competitively superior... Cały opis
? points 36 b
62.23
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Beloved Toni Morrison / Twarda
common.buy 104.66
Heidi Heckelbeck Is Not a Thief! Wanda Coven / Miękka
common.buy 24.02
Quarry of Dreams John Roberts / Miękka
common.buy 208.53
Reflections on Addiction and Recovery Spirits Society Mending Spirits Society / Miękka
common.buy 116.83
A Wedding on the Banks Cathie Pelletier / Digital
common.buy 50.87
Applied Calculus [With Student Solutions Manual] Deborah Hughes-Hallett / Karta
common.buy 969.68
Across the Nightingale Floor Lian Hearn / Miękka
common.buy 61.12

"A Practical Guide to a Winning Business Strategy" What makes a company competitively superior to another? Which actions lead to greater market share and profitability? And why is it important to view customer decisions as probabilities? In this groundbreaking work, Eddie Sung condenses the field of business strategy into a powerful, modern framework that is easy to understand. In doing so, he has created new measurements for evaluating the success and failure of businesses. Importantly, the Customer Moat expands the field of strategy far beyond Porter's Five Forces and SWOT. Told through engaging stories that range from the marketing research of Andrew Ehrenberg to the pricing power of See's Candies, from the competitive behavior of the Galápagos finches to Costco's rule that drives low costs, the Customer Moat Formula (CMF) is a modern understanding for how intrinsic loyalty leads to greater profit. The CMF also details the eight fundamental tools that all companies possess for attaining greater competitiveness. These tools build intrinsic loyalty within a company's customer base and work to improve the bottom line by achieving greater market share and higher profit margins. In a complex world, the Customer Moat presents a powerful compass for guiding businesses toward real-world results.

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer Moat
Autor EDDIE SUNG
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 330
EAN 9780996919050
ISBN 9780996919050
Kod Libristo 11165860
Wydawnictwo Eddie Sung
Waga 434
Wymiary 271 x 142 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo