Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Customer-Oriented Marketing Strategy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Customer-Oriented Marketing Strategy Tevflik Dalgic
Kod Libristo: 01238709
Wydawnictwo Business Expert Press, styczeń 2012
This book is about customer orientation as a marketing strategy. It covers the vast literature on th... Cały opis
? points 47 b
79.77
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Miękka
common.buy 47.60
Twentieth-Century Harmony Vincent Persichetti / Twarda
common.buy 226.09
Vermeer. Das vollständige Werk; . Karl Schütz / Twarda
common.buy 565.34
I'll Never Write My Memoirs Grace Jones / Miękka
common.buy 125.67
Ostbrandenburg in 144 Bildern Karin Bader / Twarda
common.buy 48.50
Export Marketing Strategy Zou / Miękka
common.buy 79.77
Marketing Strategy in Play Hill / Miękka
common.buy 79.77
Marswalk One David J. Shayler / Miękka
common.buy 262.97
CNN Effect Piers Robinson / Miękka
common.buy 243.53

This book is about customer orientation as a marketing strategy. It covers the vast literature on the subject and tries to combine the major studies in this specific field of marketing and strategy to offer a comprehensive strategic tool for decision makers in organizations. The book starts with the classic marketing concept and then reviews important developments and research of the latest findings both from the theoretical and applied points of view. Examples, methodologies, policy measures and strategies to be implemented in order to drive customer satisfaction are the backbone of this book. Both manufacturing and service businesses are addressed. §This book also covers the relationships, applications and the steps to be taken to drive continuous relationships with customers to aid in the process of defining and implementing niche strategies, international marketing efforts, and electronic commerce. This book is aimed at researchers, graduate students, marketing practitioners both in manufacturing and service, chief executive officers of companies as well as those responsible for marketing strategy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer-Oriented Marketing Strategy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 180
EAN 9781606495209
ISBN 1606495208
Kod Libristo 01238709
Wydawnictwo Business Expert Press
Waga 260
Wymiary 153 x 229 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo