Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Customer Relations and Perception of Nigerian Banks

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Customer Relations and Perception of Nigerian Banks Lanre Amodu
Kod Libristo: 06837106
Wydawnictwo VDM Verlag, październik 2010
The banking sector is undeniably one of the most important players in the economy of any nation. An... Cały opis
? points 137 b
233.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Tibetan Book of Meditation MCNALLY LAMA C / Miękka
common.buy 54.58
Xtabay de Calcehtok Lorely I. Miranda Martínez / Miękka
common.buy 280.22
Chinese Journalist Hugo de Burgh / Twarda
common.buy 855.64
Golden Barbarian Iris Johansen / Miękka
common.buy 36.91
Birch Reduction of Aromatic Compounds A.A. Akhrem / Miękka
common.buy 261.85
Alcohol Abuse Treatment Ronald Ross Watson / Miękka
common.buy 562.74
volution Du R le Du Contr leur de Gestion Cécile Ennajem / Miękka
common.buy 637.59
Was ist mit Bob?, 1 DVD Anne V. Coates / DVD
common.buy 42.30
Rails to Achill Jonathan Beaumont / Miękka
common.buy 92.00
Reading in 2010 / Twarda
common.buy 570.22

The banking sector is undeniably one of the most important players in the economy of any nation. An economy without a viable banking structure is no doubt an unhealthy one. Considering the number of banks available in Nigeria, and the keen competition that exists among them, it becomes pertinent to examine their efforts to satisfy their customers and the customers' perceptions of such efforts. This book is a comparative study of customers' perception of the customer relations efforts of Intercontinental Bank and Prudent Bank. It examines the extent to which the customers believe that the two banks have provided efficient services, how services provided have attracted customer patronage, and how the type of relationship provided by the two banks has encouraged further patronage. This book concludes that the level of customer relations satisfaction enjoyed by customers of a bank encourages their loyalty, and their desire to sustain their patronage of the bank.

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer Relations and Perception of Nigerian Banks
Autor Lanre Amodu
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 72
EAN 9783639301038
ISBN 363930103X
Kod Libristo 06837106
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 118
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo