Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Customer Service Tips: How to Improve Customer Service: Part 1

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Customer Service Tips: How to Improve Customer Service: Part 1 Rosanne D'Ausilio Phd
Kod Libristo: 18394812
Wydawnictwo Champion for the Human Press, sierpień 2014
The preamble to the US Constitution begins, "we, the people..." I believe we, the people, are who ma... Cały opis
? points 37 b
62.26
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru

The preamble to the US Constitution begins, "we, the people..." I believe we, the people, are who make the difference. I am not trying to impress you, but impress upon you, the impact you and your people have not only on the customer, internal and external

Informacje o książce

Pełna nazwa Customer Service Tips: How to Improve Customer Service: Part 1
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 58
EAN 9780977236060
ISBN 0977236064
Kod Libristo 18394812
Waga 91
Wymiary 152 x 229 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo