Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

19. Jahrhundert als Mediengesellschaft

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka 19. Jahrhundert als Mediengesellschaft Jörg Requate
Kod Libristo: 02921445
Wydawnictwo Walter de Gruyter, październik 2009
Vom 19. Jahrhundert als einer Mediengesellschaft zu sprechen, erscheint als ein Anachronismus. Der B... Cały opis
? points 86 b
147.34
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Long Story Short (short story collection) JODI TAYLOR / Miękka
common.buy 51.54
Health Food Devotions Kenneth E Hagin / Miękka
common.buy 62.25
Visible Learning for Teachers Hattie / Twarda
common.buy 1 141.96
Sugar Smart Diet Anne Alexander / Miękka
common.buy 61.25
Teen Spirit Guide to Working with Mediumship Ceryn Rowntree / Miękka
common.buy 52.04
Mark Twain's Library Of Humor Mark Twain / Miękka
common.buy 103.50
What Is Taste? Molly Aloian / Twarda
common.buy 115.11
Nanny With Benefits London Hale / Miękka
common.buy 38.93
Thieves of Book Row Travis McDade / Miękka
common.buy 83.08
1.5 Generation Mary Yu Danico / Miękka
common.buy 118.51
letzte Tanz Karoline Eisenschenk / Miękka
common.buy 95.39
From Venture Capital to Venture Philanthropy Biadene Federico / Miękka
common.buy 173.67

Vom 19. Jahrhundert als einer Mediengesellschaft zu sprechen, erscheint als ein Anachronismus. Der Begriff sucht den Bedeutungsgewinn und die Diversifizierung der Medien in der Gegenwart zu erfassen und damit nicht zuletzt heutige von früheren Gesellschaften abzugrenzen. Die Annahme, dass Medien in früheren Gesellschaften nicht ebenfalls eine zentrale und spezifische Rolle zukam, wäre jedoch irrig. So war das 19. Jahrhundert nicht nur vom Aufstieg einer Vielzahl einstmals neuer Medien geprägt, sondern auch dadurch, dass sich die Gesellschaft über öffentliche und mediale Kommunikation erst konstituierte und ausdifferenzierte. Der Band macht es sich zur Aufgabe, ineinander greifende zentrale mediale und gesellschaftliche Entwicklungen für Deutschland und für Frankreich in einer übergreifenden wie vergleichenden Perspektive vorzustellen.

Informacje o książce

Pełna nazwa 19. Jahrhundert als Mediengesellschaft
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 196
EAN 9783486591408
Kod Libristo 02921445
Wydawnictwo Walter de Gruyter
Waga 227
Wymiary 140 x 210 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo