Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Data-Driven Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Data-Driven Marketing Mark Jeffery
Kod Libristo: 04884027
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, luty 2010
NAMED BEST MARKETING BOOK OF 2011 BY THE AMERICAN MARKETING ASSOCIATION How organizations can delive... Cały opis
? points 62 b
105.98
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Jak drahé je zdarma? Dan Ariely / Miękka
common.buy 38.78
TOP
Sam Walton Sam Walton / Miękka
common.buy 37.08
TOP
Innovator's Dilemma Clayton M Christensen / Twarda
common.buy 123.03
TOP
The Most Important Thing Howard Marks / Twarda
common.buy 105.98
Myth of the Strong Leader Archie Brown / Miękka
common.buy 60.51
Stress Test Timothy Geithner / Miękka
common.buy 63.01

NAMED BEST MARKETING BOOK OF 2011 BY THE AMERICAN MARKETING ASSOCIATION How organizations can deliver significant performance gains through strategic investment in marketing In the new era of tight marketing budgets, no organization can continue to spend on marketing without knowing what's working and what's wasted. Data-driven marketing improves efficiency and effectiveness of marketing expenditures across the spectrum of marketing activities from branding and awareness, trail and loyalty, to new product launch and Internet marketing. Based on new research from the Kellogg School of Management, this book is a clear and convincing guide to using a more rigorous, data-driven strategic approach to deliver significant performance gains from your marketing. Explains how to use data-driven marketing to deliver return on marketing investment (ROMI) in any organization In-depth discussion of the fifteen key metrics every marketer should know Based on original research from America's leading marketing business school, complemented by experience teaching ROMI to executives at Microsoft, DuPont, Nisan, Philips, Sony and many other firms Uses data from a rigorous survey on strategic marketing performance management of 252 Fortune 1000 firms, capturing $53 billion of annual marketing spending In-depth examples of how to apply the principles in small and large organizations Free downloadable ROMI templates for all examples given in the book With every department under the microscope looking for results, those who properly use data to optimize their marketing are going to come out on top every time.

Informacje o książce

Pełna nazwa Data-Driven Marketing
Autor Mark Jeffery
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 320
EAN 9780470504543
ISBN 0470504544
Kod Libristo 04884027
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 616
Wymiary 165 x 238 x 27
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Obstacle is the Way Ryan Holiday / Miękka
common.buy 47.35
TOP
Peppa Pig: Bedtime Little Library Peppa Pig / Leporelo
common.buy 27.21
TOP
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Miękka
common.buy 143.27
TOP
Middle-earth Traveller John Howe / Twarda
common.buy 83.25
TOP
Snap Selling Jill Konrath / Miękka
common.buy 64.40
Draplin Design Co. Aaron James Draplin / Twarda
common.buy 151.95
Urantia Book Multiple Contributors / Twarda
common.buy 89.03
Back To a Future for Mankind Phd Dr Sc Ibrahim Karim / Miękka
common.buy 120.34
Songs of a Dead Dreamer and Grimscribe Thomas Ligotti / Miękka
common.buy 67.59
Little Women Alcottová Louisa May / Twarda
common.buy 33.59
Christian Dior: Designer of Dreams Florence Müller Fabien Baron / Twarda
common.buy 292.04

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo