Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente

Język HiszpańskiHiszpański
Książka Miękka
Książka De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente Maria Dolors Sebó Pamies
Kod Libristo: 13090451
Wydawnictwo ESIC Editorial, styczeń 2004
Este libro intenta identificar cuáles son los principales antecedentes de la fidelidad del cliente,... Cały opis
? points 45 b
76.95
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Geometría y compasión Manuel Vázquez Montalbán / Miękka
common.buy 91.24
Ecofeminismo para otro mundo posible Alicia H. Puleo / Miękka
common.buy 92.34
Exuberancia irracional ROBERT J. SHILLER / Miękka
common.buy 96.24
Cuentos completos Mary Flannery O'Connor / Miękka
common.buy 63.66

Este libro intenta identificar cuáles son los principales antecedentes de la fidelidad del cliente, ya que de poco nos sirve decir que la fidelidad es un factor clave del éxito empresarial si no conocemos cómo podemos llegar a ella. Así pues, su objetivo

Informacje o książce

Pełna nazwa De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente
Język Hiszpański
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2004
Liczba stron 176
EAN 9788473563710
ISBN 8473563719
Kod Libristo 13090451
Wydawnictwo ESIC Editorial
Waga 330
Wymiary 170 x 240
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo