Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Decoding the Irrational Consumer

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Decoding the Irrational Consumer Darren Bridger
Kod Libristo: 09233735
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, sierpień 2015
Marketers increasingly understand that consumer decisions are often irrational, emotional and subcon... Cały opis
? points 123 b
210.74
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Decoding the New Consumer Mind Kit Yarrow / Twarda
common.buy 89.08
Eldorado Margaret Wentzel Lipthay / Miękka
common.buy 71.28

Marketers increasingly understand that consumer decisions are often irrational, emotional and subconscious. A new generation of research tools, including behavioral economics, eye-tracking, implicit response measures, and facial coding can measure and illuminate these irrational drives. However, whilst there are many books on this subject, none cover all these techniques and the key theories in a way that helps marketers become neuroliterate. Decoding the Irrational Consumer will equip marketers and researchers with an understanding of each neuromarketing tool, its relative strengths and weaknesses, and how to use it to generate consumer insights. Decoding the Irrational Consumer demonstrates how to interpret data and turn it into actionable insights. It explains the pros and cons of each data-source, and when to use them. Finally, it explains when and how data from different sources can be combined. By reading this book, practitioners will have all the key conceptual and theoretical tools to take control of understanding subconscious responses. From briefing the data-processing people, to conferring with neuroscientists and technicians, they will be in the best position to glean practical insights from the data. About the series: The Marketing Science series makes difficult topics accessible to marketing students and practitioners by grounding them in business reality. Each book is written by an expert in the field and includes case studies and illustrations so marketers can gain confidence in applying the tools and techniques and to commission external research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Decoding the Irrational Consumer
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 224
EAN 9780749473846
ISBN 0749473843
Kod Libristo 09233735
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 350
Wymiary 234 x 158 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo