Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Einfluss des Mediums Fernsehen auf das Wahlerverhalten bei der Bundestagswahl 2009

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Einfluss des Mediums Fernsehen auf das Wahlerverhalten bei der Bundestagswahl 2009 Martin Puppe
Kod Libristo: 01686693
Wydawnictwo Grin Publishing, czerwiec 2013
Masterarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medien und Politik, Pol. Komm... Cały opis
? points 144 b
245.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Demonologist Andrew Pyper / Miękka
common.buy 42.48
Hladce a obrace Zdeněk Janík / Twarda
common.buy 38.58
Educacion fisica en la primera infancia Rodrigo Gamboa J / Miękka
common.buy 239.12
Der Projektunterricht Florian Nohl / Karta
common.buy 129.48
Great and Holy War Philip Jenkins / Twarda
common.buy 104.32
Foundations of Data Organization Sakti P. Ghosh / Miękka
common.buy 262.97
Stone Age Rampage Chris Blake / Miękka
common.buy 38.08
Physik N, Sekundarstufe I Rainer Feuerlein / Twarda
common.buy 221.48

Masterarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medien und Politik, Pol. Kommunikation, Note: 1,3, Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover (Institut für Politische Wissenschaft), Sprache: Deutsch, Abstract: Die Master-Arbeit analysiert den Einfluss von TV-Nachrichten und den Fernsehduellen im Bundestagswahlkampf 2009 auf das Wählerverhalten. Für die Analyse der Längsschnittdaten wurden ein Mehrebenenmodell genutzt. Als theoretische Ausgangsposition dient das RAS-Modell nach Zaller.

Informacje o książce

Pełna nazwa Einfluss des Mediums Fernsehen auf das Wahlerverhalten bei der Bundestagswahl 2009
Autor Martin Puppe
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 88
EAN 9783656432999
ISBN 3656432996
Kod Libristo 01686693
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 127
Wymiary 148 x 210 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo