Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Der Schutz des Werbeslogans vor Nachahmung

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Der Schutz des Werbeslogans vor Nachahmung Thomas Förster
Kod Libristo: 15218688
Der Werbeslogan ist als Werbemittel aus unserer Kultur, Gesellschaft und Wirtschaft nicht wegzudenke... Cały opis
? points 174 b Zapowiedź Zapowiedź
297.09
Dodruk Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


UEber wahre Runen-Mysterien Johannes H Von Hohensttten / Miękka
common.buy 116.43
That Kind of Woman Richard Koper / Twarda
common.buy 150.84
Yasam Baska Yerde Milan Kundera / Miękka
common.buy 57.91

Der Werbeslogan ist als Werbemittel aus unserer Kultur, Gesellschaft und Wirtschaft nicht wegzudenken. Die vorliegende Untersuchung befaßt sich mit den rechtlichen Instrumentarien, die zur Verfügung stehen, um den Anwender vor Nachahmung seines Slogans durch Dritte zu schützen. Dabei stehen allgemeine wettbewerbsrechtliche Anspruchsgrundlagen im Mittelpunkt. Weiterhin werden schutzrechtliche Aspekte des Urheber- und Warenzeichenrechts sowie deliktsrechtliche Normen behandelt.

Informacje o książce

Pełna nazwa Der Schutz des Werbeslogans vor Nachahmung
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1989
Liczba stron 294
EAN 9783820417401
ISBN 3820417400
Kod Libristo 15218688
Waga 420
Wymiary 9 x 208 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo