Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Vertikale Marketingansatz

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Vertikale Marketingansatz Annette Güth
Kod Libristo: 01984947
Wydawnictwo Grin Verlag, czerwiec 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Cały opis
? points 44 b
74.66
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, Freie Universität Berlin (Marketing Department), Veranstaltung: Geschäftsbeziehungsmanagement, Sprache: Deutsch, Abstract: Vertikalisierung ist das Schlagwort, das die Strukturen zwischen Herstellern undHändlern in den letzten Jahren maßgeblich verändert hat und diese auch in Zukunft weiter beeinflussen wird. Vertikalisierte Unternehmen wie Zara, H&M, Ikea oder Gerry Weber sind die Gewinner unter Herstellern und Händlern, da sie durch vertikalisierte Wertschöpfungsprozesse beides in einem vereinen und damit Power-Retailer verkörpern, die nicht darauf warten, was passiert, sondern (pro-)aktiv ins Marktgeschehen eingreifen (Eggert 2006: 42).

Informacje o książce

Pełna nazwa Vertikale Marketingansatz
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 36
EAN 9783656438847
ISBN 3656438846
Kod Libristo 01984947
Wydawnictwo Grin Verlag
Waga 64
Wymiary 152 x 229 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo