Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Design Experience

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Design Experience Rachel Cooper
Kod Libristo: 01290968
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, czerwiec 2003
This is a book about the changing nature of design - and in particular the changing roles of designe... Cały opis
? points 453 b
770.56
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Itchy Bear Neil Griffiths / Miękka
common.buy 42.27
New Vision Hossein Amirsadeghi / Miękka
common.buy 114.66
Walks of a Lifetime Robert Manning / Miękka
common.buy 126.22
Search Inside Yourself Chade-Meng Tan / Twarda
common.buy 91.62
Ex-Communication Peter Clines / Miękka
common.buy 74.07
Jewish Ireland Ray Rivlin / Miękka
common.buy 97.01
Need, Speed, and Greed Vijay V Vaitheeswaran / Twarda
common.buy 97.31
Celebrity, Performance, Reception David Worrall / Twarda
common.buy 395.25
Utility Quilting Carolyn Forster / Miękka
common.buy 97.21
Manuscripts and Travellers Sam Van Schaik / Twarda
common.buy 942.06
Philosophy of John Locke Peter R. Anstey / Miękka
common.buy 336.81
Bringing Psychotherapy to the Underserved Jeffrey E. Barnett / Miękka
common.buy 459.76
Zapowiedź
Authorised Kate Bane Ella Hickson / Miękka
common.buy 60.51

This is a book about the changing nature of design - and in particular the changing roles of designers - at the start of the 21st century. The ideas that underpin this book are three-fold: first, self-definition is not a particularly strong point of the design community, indeed, what designers say often runs contrary to what they do; second, designers often contrain their ambitions and so limit their potential contribution to society; and third, the world is changing at an ever-increasing rate - understanding this and developing strategies for it is essential for all of us. This book aims to be a map - we identify various features on the landscape of contemporary design, then how we use this information - that is, the personal routes you travel - is up to you. This book identifies the designer as a maker, but also as someone who makes meaning possible, and such, a maker of culture. The designer also decides what a designer is. A combination then of craft-maker, cultural intermediary and opportunistic entrepreneur, the designer has a fluid, yet pivotal role in contemporary socirty.

Informacje o książce

Pełna nazwa Design Experience
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2003
Liczba stron 224
EAN 9780566078910
ISBN 0566078910
Kod Libristo 01290968
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 632
Wymiary 177 x 246 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo