Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Design Science in Tourism

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Design Science in Tourism Daniel R. Fesenmaier
Kod Libristo: 12821443
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2016
This book explores the impact of design science and design thinking on tourism planning, gathering c... Cały opis
? points 685 b
1 167.59
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Right Move / Miękka
common.buy 37.50
TOP
The Feminine Mystique Betty Friedan / Miękka
common.buy 42.90
TOP
Vivienne Westwood Catwalk Alexander Fury / Twarda
common.buy 250.98
TOP
The Art of the Last of Us Naughty Dog Studios / Twarda
common.buy 174.05
TOP
Fin De Siecle Vienna Carl E. Schorske / Miękka
common.buy 95.92
Tony Hawk Tony Hawk / Miękka
common.buy 43.61
Batman: One Bad Day Box Set G. Willow Wilson / Twarda
common.buy 520.07
Urusei Yatsura, Vol. 12 / Miękka
common.buy 71.21
TRUE DREAM Elizabeth Barrett 1806-1861 Browning / Miękka
common.buy 66.31
Our Inner Ape F. B. M. De Waal / Miękka
common.buy 92.52
Non-Aligned Movement Summits CAVOSKI JOVAN / Twarda
common.buy 632.60
Chinese Characteristics Arthur H. Smith / Miękka
common.buy 92.52

This book explores the impact of design science and design thinking on tourism planning, gathering contributions from leading authorities in the field of tourism research and providing a comprehensive and interconnected panorama of cutting-edge results that influence the current and future design of tourist destinations.??The book builds on recent findings in psychology, geography and urban and regional planning, as well as from economics, marketing and communications, and explores the opportunities arising from recent advances in the Internet and related technologies like memory, storage, RFID, GIS, mobile and social media in the context of collecting and analyzing traveler-related data. It presents a broad range of insights and cases on how modern design approaches can be used to develop new and better touristic experiences, and how they enable the tourism industry to track and communicate with visitors in a more meaningful way and more effectively manage visitor experiences.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo