Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Designing Mobile Payment Experiences

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Designing Mobile Payment Experiences Skip Allums
Kod Libristo: 02774728
Wydawnictwo O'Reilly Media, Inc, USA, sierpień 2014
Author Skip Allums designs next-generation mobile banking and payments experiences for some of the w... Cały opis
? points 97 b
164.71
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Diary of a Wimpy Kid book 6 Jeff Kinney / Miękka
common.buy 27.28
TOP
Můj otec byl MIB Jan van Helsing / Miękka
common.buy 114.13
Payment systems / Miękka
common.buy 118.33
Chalk Box Kid Clyde Robert Bulla / Miękka
common.buy 28.58
Global Price Fixing John M. Connor / Twarda
common.buy 1 027.37
Uberphilosophie Engelbert Lorenz Fischer / Miękka
common.buy 198.09
Disaster Management: Enabling Resilience Anthony J. Masys / Twarda
common.buy 841.96
Calmer, Easier, Happier Parenting Noel Janis Norton / Miękka
common.buy 65.76
Zapowiedź
Beginning NFC Tom Igoe / Miękka
common.buy 79.35

Author Skip Allums designs next-generation mobile banking and payments experiences for some of the world's largest financial service providers. In this book, he offers on-the-ground insights into present and future design patterns in this space, as well as lessons learned and common pitfalls. With mobile devices emerging as new tools for transactions and identification, designers face challenging interactions and user expectations from payment scenarios. Consumers expect mobile payment experiences to be frictionless and familiar, while faithfully protecting their financial data. Falling short on either of these aspects will cause users to drop out, or worse, compromise their financial privacy. To help designers meet these challenges, this book provides a primer on the world of mobile commerce, as well as user experience best practices.

Informacje o książce

Pełna nazwa Designing Mobile Payment Experiences
Autor Skip Allums
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 242
EAN 9781449366193
ISBN 1449366198
Kod Libristo 02774728
Waga 368
Wymiary 155 x 229 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo