Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Designing the Purposeful Organization

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Designing the Purposeful Organization Clive Wilson
Kod Libristo: 05188778
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, luty 2015
Globalisation, competition and recession have created overwhelming pressure on organisations to deli... Cały opis
? points 131 b
222.93
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wyprzedaż
Deutsch in der Gastronomie und Hotellerie Urte Albrecht / Miękka
common.buy 73.44
Der Vertrag in der Lehre Otto Mayers. Ralf Michael Dewitz / Miękka
common.buy 329.91
Providing a Sure Start Naomi Eisenstadt / Miękka
common.buy 191.80
Man of Good Abilities Tony Parker / Miękka
common.buy 89.11
schweizerische Robinson Johann Wyss / Miękka
common.buy 373.63
Gandhi Susanne Hoeber Rudolph / Miękka
common.buy 150.98
Running Art Liberman / Miękka
common.buy 50.89
Deutsche Rechtschreibung Helga Richter / Miękka
common.buy 64.26
African Americans and the Oscar Edward Mapp / Miękka
common.buy 233.01
Way of Goodness and Holiness Richard M. Gila / Miękka
common.buy 74.34
Camp Grounds David Bergman / Miękka
common.buy 159.66

Globalisation, competition and recession have created overwhelming pressure on organisations to deliver growth. This has often resulted in tough performance targets being pushed down the line. Hard-hitting management may deliver short-term results but in the longer term, key people burn out or leave, and business performance falls back. Designing the Purposeful Organization explains how to implement a more enlightened and authentic leadership style that aligns people's strengths to the delivery of a compelling future. It draws on a unique framework that helps leaders manage the eight elements essential for high performance (purpose, vision, engagement, structure, character, results, success and talent). It moves beyond the boundaries of transactional performance (pay me X and I'll deliver Y) to purpose-centred performance that releases talent, creativity and engagement. This approach is proven to be the source of immense corporate value, as evidenced by innovative businesses like GE, Google and Novartis.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo