Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Determinanten Der Integrierten Kundenbindung

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Determinanten Der Integrierten Kundenbindung Björn Kahler
Kod Libristo: 01783180
Wydawnictwo Springer Fachmedien Wiesbaden, lipiec 2009
Category Management als kooperatives Vermarktungskonzept zwischen Industrie und Handel ist zweifelso... Cały opis
? points 208 b
354.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru

Category Management als kooperatives Vermarktungskonzept zwischen Industrie und Handel ist zweifelsohne ein geeignetes Instrument, gemeinsame Umsatzsteigerungen zu erzielen und nicht wertschöpfende Kosten zu vermeiden. Björn Kahler entwickelt auf Basis ausgewählter theoretischer Konzepte und sekundärstatistischer Befunde ein Erfolgsfaktorenmodell der integrierten Kundenbindung an Markenprodukte und Vertriebsschienen. Er leitet konkrete Handlungsempfehlungen für die Unternehmenspraxis ab und zeigt, wie optimale Marketingmaßnahmen im Zuge von Category Management umzusetzen sind.

Informacje o książce

Pełna nazwa Determinanten Der Integrierten Kundenbindung
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 285
EAN 9783834917751
ISBN 3834917753
Kod Libristo 01783180
Waga 345
Wymiary 148 x 210 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo