Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010
Kod Libristo: 01783399
Wydawnictwo Gabler Verlag, maj 2010
Innovationsstarke Branchen - und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig - benötigen intensive... Cały opis
? points 181 b
308.16
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Hour of the Star Clarice Lispector / Miękka
common.buy 37.91
Changing Views of Textile Conservation Mary Brooks / Miękka
common.buy 313.05
LE PROCES Franz Kafka / Miękka
common.buy 31.93
Contemporary Authors New Revision Series Gale Cengage Publishing / Twarda
common.buy 2 480.12
Metabolic Encephalopathy David W. McCandless / Miękka
common.buy 876.90
Cancer Prevention Research Perspectives Bradley L. Scotte / Twarda
common.buy 570.22
Philosophische Formelsammlung Rolf Schütt / Miękka
common.buy 136.91
Tontragermarketing Michael Conen / Miękka
common.buy 238.60
Vier Hufe, acht Pfoten und ich Petra Shurtleff / Miękka
common.buy 79.03
Death's Head: Day Of The Damned David Gunn / Miękka
common.buy 83.32
W I G M O D I B U R G Hans-Peter Zinke / Miękka
common.buy 212.56
Neuroglia I H. Leonhardt / Miękka
common.buy 377.52
Chronologie einer Obsession - Teil 2 Lisa Lassou / Twarda
common.buy 130.22
Fächerkalt Bernd Leix / Miękka
common.buy 35.32
Birth, Suffering, and Death Kevin Wm. Wildes S.J. / Twarda
common.buy 849.95
Die Akzeptanz und die Effektivität von Standardsoftwaresystemen. Magdalena Hirschberger-Vogel / Miękka
common.buy 237.11

Innovationsstarke Branchen - und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig - benötigen intensive und praxisnahe Forschung, deshalb hat es sich der Deutsche Dialogmarketing Verband seit vielen Jahren zur Aufgabe gemacht, den Austausch zwischen Wissenschaft und Praxis zu fördern. Der Sammelband Dialogmarketing Perspektiven erscheint 2009/2010 bereits im vierten Jahr und vereint aktuelle Fachbeiträge und Forschungsprojekte zu Themen des Dialogmarketings. Er geht zurück auf den 4. wissenschaftlichen interdisziplinären Kongress für Dialogmarketing, den der DDV im September 2009 an der Universität Erlangen-Nürnberg veranstaltete.

Informacje o książce

Pełna nazwa Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 250
EAN 9783834922809
ISBN 3834922803
Kod Libristo 01783399
Wydawnictwo Gabler Verlag
Waga 304
Wymiary 148 x 210 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo