Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Differential Games in Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Differential Games in Marketing Steffen Jorgensen
Kod Libristo: 01418089
Wydawnictwo Springer-Verlag New York Inc., listopad 2003
Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in... Cały opis
? points 467 b
796.80
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Fifty Shades Freed E. L. James / Miękka
common.buy 41.43
Kapitalismus und Freiheit Milton Friedman / Miękka
common.buy 45.24
Anne Boleyn Papers Elizabeth Norton / Miękka
common.buy 69.76
Za vôňou Zamaguria a Pienin Ján Kubáň / Miękka
common.buy 57.45
Kamikaze David Brown / Twarda
common.buy 24.41
Die Europaische Union im 21. Jahrhundert Hans-Georg Ehrhart / Miękka
common.buy 425.12
Noshe Djan Helen Saberi / Miękka
common.buy 77.47
Mathematical Knowledge Management Jonathan M. Borwein / Miękka
common.buy 262.66
Large Plastic Deformation of Crystalline Aggregates Cristian Teodosiu / Miękka
common.buy 518.12
Dioxin Perspectives Erich W. Bretthauer / Twarda
common.buy 475.08

Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time. The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock. The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as well as with marketing-production and pricing-advertising interfaces. It provides also a tutorial on main concepts in differential games.

Informacje o książce

Pełna nazwa Differential Games in Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2003
Liczba stron 176
EAN 9781402076138
ISBN 1402076134
Kod Libristo 01418089
Waga 464
Wymiary 164 x 244 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo