Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Digital Copyright and the Consumer Revolution

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Digital Copyright and the Consumer Revolution Matthew Rimmer
Kod Libristo: 05097562
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, lipiec 2007
This book documents and evaluates the growing consumer revolution against digital copyright law, and... Cały opis
? points 392 b
666.63
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Key Concepts in Social Gerontology Kristine J. Ajrouch / Twarda
common.buy 439.09
Owning Up Katherine Adams / Twarda
common.buy 356.66
In a Defiant Stance John Phillip Reid / Miękka
common.buy 192.20
Making Work, Making Trouble Deborah R. Brock / Twarda
common.buy 294.19
Trends in the Early Careers of Life Scientists Committee on Dimensions / Miękka
common.buy 286.60

This book documents and evaluates the growing consumer revolution against digital copyright law, and makes a unique theoretical contribution to the debate surrounding this issue. With a focus on recent US copyright law, the book charts the consumer rebellion against the Sonny Bono Copyright Term Extension Act 1998 (US) and the Digital Millennium Copyright Act 1998 (US). The author explores the significance of key judicial rulings and considers legal controversies over new technologies, such as the iPod, TiVo, Sony Playstation II, Google Book Search, and peer-to-peer networks. The book also highlights cultural developments, such as the emergence of digital sampling and mash-ups, the construction of the BBC Creative Archive, and the evolution of the Creative Commons. "Digital Copyright and the Consumer Revolution" will be of prime interest to academics, law students and lawyers interested in the ramifications of copyright law, as well as policymakers given its focus upon recent legislative developments and reform proposals. The book will also appeal to librarians, information managers, creative artists, consumers, technology developers, and other users of copyright material.

Informacje o książce

Pełna nazwa Digital Copyright and the Consumer Revolution
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2007
Liczba stron 384
EAN 9781845429485
Kod Libristo 05097562
Waga 703
Wymiary 156 x 234 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo