Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Digital Paper

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Digital Paper Andrew Abbott
Kod Libristo: 04544162
Wydawnictwo The University of Chicago Press, wrzesień 2014
Today's researchers have access to more information than ever before. Yet the new material is both o... Cały opis
? points 283 b
484.06
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Devil Who Tamed Her, the Johanna Lindsey / Miękka
common.buy 38.98
New Financial Deal David Skeel / Twarda
common.buy 123.66
Hard Times: York Notes Advanced Charles Dickens / Miękka
common.buy 42.18
Past and Present James Chapman / Miękka
common.buy 156.64
Occasion for War Leila Tarazi Fawaz / Miękka
common.buy 115.65
Crime / Miękka
common.buy 721.89
A.C.Pigou: Journal Articles Arthur Pigou / Twarda
common.buy 1 652.55
New India? Anthony D'Costa / Twarda
common.buy 561.53
New Punk Cinema / Miękka
common.buy 148.12

Today's researchers have access to more information than ever before. Yet the new material is both overwhelming in quantity and variable in quality. How can scholars survive these twin problems and produce groundbreaking research using the physical and electronic resources available in the modern university research library? In Digital Paper, Andrew Abbott provides some much-needed answers to that question. Abbott tells what every senior researcher knows: that the research process in such materials is not a mechanical, linear process, but a thoughtful and adventurous journey through a non-linear world. He breaks library research down into seven basic and simultaneous tasks: design, search, scanning/browsing, reading, analyzing, filing, and writing. He moves the reader through the phases of research, from confusion to organization, from vague idea to polished result. He teaches how to evaluate data and prior research; how to follow a trail to elusive treasures; how to organize a project; when to start over; when to ask for help. He shows how an understanding of scholarly values, a commitment to hard work, and the flexibility to change direction combine to enable the researcher to turn a daunting mass of found material into an effective paper or thesis. More than a mere how-to manual, Abbott's guidebook helps teach good habits for acquiring knowledge, the foundation of knowledge worth knowing. Those looking for ten easy steps to a perfect paper may want to look elsewhere. But serious scholars, who want their work to stand the test of time, will appreciate Abbott's unique, forthright approach and relish every page of Digital Paper.

Informacje o książce

Pełna nazwa Digital Paper
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 272
EAN 9780226167640
ISBN 022616764X
Kod Libristo 04544162
Waga 516
Wymiary 153 x 237 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo