Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Direct and Interactive Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Direct and Interactive Marketing Adrian Sargeant
Kod Libristo: 04528772
Wydawnictwo Oxford University Press, maj 2001
This textbook offers a comprehensive review of the principles of direct, database, and interactive m... Cały opis
? points 281 b
479.25
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Software Development Metrics David Nicolette / Miękka
common.buy 292.74
Population-Sample Decomposition Method A.M. Wesselman / Miękka
common.buy 262.97
Selbstorganisation und Gruppenleitung Anja Gregor / Miękka
common.buy 174.08
Defence of White Power Robert S. Jaster / Twarda
common.buy 518.74
Functional Analysis I Yu.I. Lyubich / Miękka
common.buy 611.75
Anna Freud Rose Edgcumbe / Twarda
common.buy 717.18
Innovative Leaders in International Politics Gabriel Sheffer / Miękka
common.buy 177.48
Lettered Creatures Brad Leithauser / Twarda
common.buy 74.75

This textbook offers a comprehensive review of the principles of direct, database, and interactive marketing. The book begins with an introduction to the discipline and goes on to explore each of the major subject areas that would be of relevance in the construction of a direct marketing plan: Testing and Research Analytical Techniques Customer Acquisition Understanding Buying Building a Customer Database Customer Loyalty Communications Strategy Communications Briefing Direct Marketing Agencies Budgeting Media Planning Electronic Channels Print, Production, and Fulfilment The Future of Direct Marketing The text offers a rich blend of theory and examples from professional practice. These examples are drawn from some of the most successful direct marketing undertaken on both sides of the Atlantic. The book includes a series of longer case studies, designed to form the basis of classwork and discussion at both undergraduate and postgraduate level. Each case is written with a decision focus and designed to allow students to draw on course material to allow them to analyse the available data and generate a range of alternative solutions.The book also includes the most up-to-date review of web marketing currently available in textbook form and a consideration of new media such as interactive and digital television.

Informacje o książce

Pełna nazwa Direct and Interactive Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2001
Liczba stron 484
EAN 9780198782537
ISBN 0198782535
Kod Libristo 04528772
Waga 938
Wymiary 189 x 246 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo