Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Dirty Gold Michael John Bloomfield
Kod Libristo: 14423273
Wydawnictwo MIT Press Ltd, luty 2017
Gold mining can be a dirty business. It creates immense amounts of toxic materials that are difficul... Cały opis
? points 66 b
112.36
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Jungle Book Kipling / Twarda
common.buy 37.41
TOP
World of Warcraft: Vol'jin: Shadows of the Horde Michael A. Stackpole / Miękka
common.buy 37.91
Wyprzedaż
Book of Shadows Brittany Nightshade / Miękka
common.buy 55.58
Witch's Book of Shadows Jason Mankey / Miękka
common.buy 60.67
Ninja Attack! Yoda Hiroko / Miękka
common.buy 60.57
Railtracks Anne Michaels / Twarda
common.buy 74.84
Tru Detective Norah McClintock / Miękka
common.buy 86.71
Zapowiedź
Peterhead Robert Jeffrey / Miękka
common.buy 60.57
Red Riviera Kristen Ghodsee / Miękka
common.buy 134.81
Redzone William C. Dietz / Miękka
common.buy 31.43
Coldbrook Tim Lebbon / Miękka
common.buy 69.55
Anticipation, Agency and Complexity Roberto Poli / Twarda
common.buy 655.45
Applied Statistical Techniques Ekwal Imam / Twarda
common.buy 622.62
Building the Modern Church Robert Proctor / Twarda
common.buy 800.85
THE HOLY DAYS OF THE CHURCH MARY EMILY BRADLEY / Twarda
common.buy 139.40
Invisible Terrain Stephen J Ross / Twarda
common.buy 622.82

Gold mining can be a dirty business. It creates immense amounts of toxic materials that are difficult to dispose of. Mines are often developed without community consent, and working conditions for miners can be poor. Income from gold has funded wars. And consumers buy wedding rings and gold chains not knowing about any of this. In Dirty Gold, Michael Bloomfield shows what happened when Earthworks, a small Washington-based NGO, launched a campaign for ethically sourced gold in the consumer jewelry market, targeting Tiffany and other major firms. The unfolding of the campaign and its effect on the jewelry industry offer a lesson in the growing influence of business in global environmental politics.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo