Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Disruption Dilemma

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Disruption Dilemma Joshua Gans
Kod Libristo: 02912656
Wydawnictwo MIT Press Ltd, marzec 2016
"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone se... Cały opis
? points 23 b
38.41
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Creativity Challenge Tanner Christensen / Miękka
common.buy 61.06
Cornel West Reader Cornel West / Miękka
common.buy 150.98
Mathematics Matters Grade 5 Teacher's Guide Zonia JoosteFiona Macgregor / Miękka
common.buy 54.78
Exits to the Posthuman Future Arthur Kroker / Miękka
common.buy 116.15
Bloodgifted: Book 1 of the Dantonville Legacy Tima Maria Lacoba / Miękka
common.buy 92.50
1001 Ways to Motivate Yourself & Others Kim H. Sang / Miękka
common.buy 70.45
Fachmethodik Wolfhard Bickel / Miękka
common.buy 113.76

"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone seem to be charaterized as disruptive. In this book, Joshua Gans cuts through the chatter to focus on disruption in its initial use as a business term, identifying new ways to understand it and suggesting new tools to manage it. Almost twenty years ago Clayton Christensen popularized the term in his book The Innovator's Dilemma, writing of disruption as a set of risks that established firms face. Since then, few have closely examined his account. Gans does so in this book. He looks at companies that have proven resilient and those that have fallen, and explains why some companies have successfully managed disruption - Fujifilm and Canon, for example - and why some like Blockbuster and Encyclopedia Britannica have not. Departing from the conventional wisdom, Gans identifies two kinds of disruption: demand-side, when successful firms focus on their main customers and underestimate market entrants with innovations that target niche demands; and supply-side, when firms focused on developing existing competencies become incapable of developing new ones.

Informacje o książce

Pełna nazwa Disruption Dilemma
Autor Joshua Gans
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2016
Liczba stron 176
EAN 9780262034487
ISBN 0262034484
Kod Libristo 02912656
Wydawnictwo MIT Press Ltd
Waga 410
Wymiary 236 x 162 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo