Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Does Music Piracy Influence Purchase Intention?

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Does Music Piracy Influence Purchase Intention? Jeremy Jinkerson
Kod Libristo: 06835552
Wydawnictwo VDM Verlag, sierpień 2010
The Recording Industry Association of America claims to lose millions of dollars each year from musi... Cały opis
? points 137 b
234.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Distributed Reduplication John Frampton / Miękka
common.buy 57.26
Cost Disease William J Baumol / Miękka
common.buy 132.32
Modelling and Simulation of Cutting Processes Alessandro Salmi / Miękka
common.buy 280.65
Miss America Family, the BAGGOTT / Miękka
common.buy 81.45
Discrete Event Systems R. Boel / Miękka
common.buy 517.33
Bond of Brotherhood Michael Walzak / Twarda
common.buy 82.75
Advanced Building Simulation Ali Malkawi / Miękka
common.buy 517.42
Kinder in Regenbogenfamilien Ina Carapacchio / Miękka
common.buy 342.51
British Immigration Policy Since 1939 Ian R.G. Spencer / Twarda
common.buy 856.95

The Recording Industry Association of America claims to lose millions of dollars each year from music piracy (RIAA, 2007). Instead of causing loss, digital music piracy may activate norms of reciprocity in individuals pirating. When pirating music, people may feel some obligation to reciprocate by purchasing music or related merchandise. The theory of planned behavior was used to investigate such a possibility and to provide a framework for scale development. Reliable scales were developed for all measured constructs. Regarding piracy, the RIAA's claim may have some merit. Specifically, previous piracy was associated with decreased reported likelihood to purchase music. However, previous piracy may make one more likely to make music-related purchases in the future. Reciprocity partially mediates this relationship. It appears that, at least to some degree, when the RIAA makes its contentions against piracy, it spurns some of its own merchandise consumers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Does Music Piracy Influence Purchase Intention?
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 68
EAN 9783639283846
ISBN 3639283848
Kod Libristo 06835552
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 113
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo